Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należą w szczególności zadania związane z:
wsparciem osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy Wartkowice;
przygotowaniem i koordynacją wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególny i potrzebami przez Urząd Gminy Wartkowice zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 i 7 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w obszarze dostępności architektonicznej, informacyjno – komunikacyjnej i alternatywnej;
monitorowaniem działalności Urzędu Gminy Wartkowice w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.